יחימוביץ מנתה לתשובה את השקרים של אנשיו

    שלמה בן יוסף No Comments on יחימוביץ מנתה לתשובה את השקרים של אנשיו
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות המלצת הממונה על ההגבלים העסקיים על כך שיצחק תשובה לא יוכל להמשיך ולהחזיק בכל מאגרי הגז, מליאת הכנסת קיימה דיון בנושא התהפוכות בתחום הגז הטבעי, לבקשתה של ח"כ שלי יחימוביץ'.

    ח"כ יחימוביץ' אמרה: אני רוצה לחשוף את כל השקרים של תשובה ואנשיו, ששולטים בכלי התקשורת ויש להם אין ספור דוברים לוביסטים ומומחים מטעם שכל עיסוקם הוא להפיץ את השקרים אז בואו נחשוף אותם.

    השקר הראשון הוא שהמדינה חתמה עם תשובה על הסכם ואז חזרה בה. מעולם לא נחתם הסכם בעניין המונופול, ותשובה רכש את הרישיון בלוויתן מרציו אחרי שכבר היו בידיו 60% מרישיונות חיפושי הגז. כך הוא יצר בכוונה ובזדון תוך עבירה על חוק ההגבלים העסקיים – מונופול בלתי חוקי. הוא היה חייב לקבל אישור אך לא עשה זאת. למה הדבר דומה? כאילו שאני אשתלט על הגדר הציבורית ליד הבית שלי, אשים גדר ושולחן ואזמין את ראש העיר ועורכי דין ואת כולם להוכיח שהגדר הזו שלי ואף אחד לא יעז לגעת בי כי אני חברה של ראש העיר ואוכלת אצלו ארוחות ערב. הנמשל ברור. זו פעולה עבריינית. הגז בשדה תמר יספיק לנו עד 2028, בזמן הזה ניתן יהיה להסדיר בצורה נורמאלית את משק הגז, שום דבר לא בוער.

    אומרים לנו שתשובה הוא הראשון שחיפש גז וסיכן מיליארדים. זה שקר, דלק ונובל נכנסו רק ב2005 לאחר שלפניהם כבר חיפשו ועשו להם את העבודה. הם נכנסו לשדה מוכן וקיבלו את הזיכיון בחינם. ההתנהלות הזו משדרת למשקיעים פוטנציאלים שמדינת ישראל היא מדינת הון שלטון ולא כדאי להיכנס ולהסתבך עם המונופולים.

    עוד שקר – המהלך יוביל להורדת דירוג האשראי של ישראל. איזה שטויות. אמירה חסרת שחר מפיו של תשובה. מונופולים מושחתים הם אלה שיורידו את דירוג האשראי של ישראל. תהרגו אותי אני לא מצליחה להבין את זה – חסידי השוק החופשי מגנים בכל הכוח על מונופול רב עוצמה וחסר מעצורים? אני, הסוציאל-דמוקרטית, צריכה להילחם במונופול? האמת שאתם לא סוציאליסטים ולא קפיטליזם – אתם סתם חזירים

    עוד שקר זה שארה"ב לוחצת עלינו. איזה קשקוש, ראש הממשלה קיבל טלפון מאובמה? ראש הממשלה בטח הממשלה קיבל טלפון מאיזה סנטור שיש לו אינטרס כלכלי עם נובל אנרג'י.

    המשקיעים מתים לבוא לכאן אבל הם מציצים ורואים שיש מונופול אז הם בורחים. מה תשובה המציא את הגז? הוא כולה משקיע פיננסי וכאלה יש בשפע.



    0 תגובות